Wysypka i bąble na stopach

Fachowe porady dotyczące stosowania preparatów Vision. Przykłady doboru odpowiednich preparatów.

Moderatorzy: Moderator, ModeratorPawel

Regulamin forum
Na tym forum nie wolno umieszczać treści nie związanych z tym forum. Treści pornograficzne oraz niecenzuralne będą zgłaszane najbliższej jednostce prokuratury.

Na forum obowiązuje zakaz umieszczania linków do stron internetowych oraz numerów telefonów. Użytkownicy mogą kontaktować się ze sobą wyłącznie emailowo.

Wysypka i bąble na stopach

Postprzez jarcyk999 » Czwartek, 11 Lip 2013, 09:53

Witam
Mam problemy z bólem w stawach / kostki/ i żaden z lekarzy nie potrafi znaleźć przyczyny ani rozwiązania. Zacząłem stosować Vision Nutrimax po jednej tabletce dziennie. Początkiem 7-mego tygodnia zaczęły pojawiać się małe bąbelki na stopach co mnie jakoś bardzo nie zaniepokoiło,gdyż czytałem ma forach że może pojawić sie wysypka.
Po 3-cim dniu przestałem brać vision, ale moje stopy były całe owrzodzone,a bąble były wielkości grochów. Oczywiście stopy niemiłosiernie swędziały.Nie mogłem wytrzymać w obuwiu więcej niż 30 min co spowodowalo moją absencje w pracy przez okres 10 dni, gdyż tyle zajęło podgojenie się stóp.
Zaznaczam, że od momentu wysypki przestały mnie boleć stawy
Pytanie moje jest takie:
Dlaczego nie ma informacji, że może wystąpić taka wysypka z owrzodzeniem / a wiem z rożnych forum, że takich osob jak ja jest więcej/
Czy powinienem stosować dalej produkty Vision Nutrimax i Detox ?
Dlaczego mogło tak sie stać / jestem osobą młodą, zdrową, czynnie uprawiającą sport, bez żadnych alergii
Chce dodać, że jak stopy zaczęły sie goić znów delikatnie zaczynam odczuwac ból w stawach
Ps nie moge teraz dodac zdjecia stop gdyz pisze z tel, ale jezeli jest potrzebny dowod to moge doslac
jarcyk999
 
Posty: 1
Rejestracja: Poniedziałek, 8 Lip 2013, 19:43

Re: Wysypka i bąble na stopach

Postprzez Lekarz » Piątek, 16 Sie 2013, 18:34

Szanowny Panie,

wysypka i owrzodzenie może być spowodowane zagrzybieniem stóp. Proszę pomyśleć nad zmianą obuwia w pracy na bardziej przewiewne. Proszę nie rezygnować z Detoxu ani Nutrimaxu. Powinien Pan dalej go przyjmować w dawkach przynajmniej 2 kapsułki rani i 2 kapsułki wieczorem. Może Pan również zakupić żel millenium i smarować stopy na noc. Kurację należałoby utrzymać przynajmniej 3 miesiące. Na stawy jest produkt EnjoyNT.

P.S. Nie spotkałem się jeszcze z tak silnym owrzodzeniem stóp. Wydaje mi się że może być to wynikiem zbyt dużego zagrzybienia stóp a Detox silnie to wyrzucił na zewnątrz. Trzeba być z tego powodu zadowolonym.

Pozdrawiam.
Lekarz
 
Posty: 6
Rejestracja: Niedziela, 10 Mar 2013, 10:34


Wróć do Konsultacje z lekarzem

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość


cron