Choroby skóry - łuszczyca

Fachowe porady dotyczące stosowania preparatów Vision. Przykłady doboru odpowiednich preparatów.

Moderatorzy: Moderator, ModeratorPawel

Regulamin forum
Na tym forum nie wolno umieszczać treści nie związanych z tym forum. Treści pornograficzne oraz niecenzuralne będą zgłaszane najbliższej jednostce prokuratury.

Na forum obowiązuje zakaz umieszczania linków do stron internetowych oraz numerów telefonów. Użytkownicy mogą kontaktować się ze sobą wyłącznie emailowo.

Choroby skóry - łuszczyca

Postprzez Basia » Poniedziałek, 24 Lis 2008, 21:56

Witam serdecznie!!
Proszę o pomoc. Już od ponad dwóch lat choruję na łuszczycę, moja skóra stała się strasznie brzydka. Wstydzę się pokazywać. Najgorzej jest latem, kiedy jest gorąco i trzeba włożyć coś zwiewnego, krótkiego. Moje łokcie, kolana, skóra głowy to jedna wielka rana. Stosuję wiele przeróżnych preparatów zarówno ziołowych jak i różne maści. Niestety jest coraz gorzej. Wiem, że jest to choroba niewyleczalna ale chciałabym tylko aby skóra nie była cała w ranach i strupach.
Będę wdzięczna za poradę.
Basia
 

Re: Choroby skóry - łuszczyca

Postprzez Moderator » Czwartek, 27 Lis 2008, 00:53

ŁUSZCZYCA:

I miesiąc: Antiox, Pax, Nutrimax, Lifepac Senior, Beaty, 2x1
II miesiąc: Detox, Sveltform, Nutrimax, Lifepac Senior 2x1
III miesiąc: zestaw antystresowy 2x1
IV miesiąc: Detox , Antiox, Pax, Nutrimax, Lifepac Senior 2x1

Powtarzać dwukrotnie.
Moderator
 
Posty: 174
Rejestracja: Sobota, 24 Maj 2008, 20:04

Re: Choroby skóry - łuszczyca

Postprzez zainteresowany » Poniedziałek, 16 Lut 2009, 19:20

Jaka jest skuteczność w procentach tej terapii ?Czy macie jakieś niezależne badania na ten temat?
zainteresowany
 

Re: Choroby skóry - łuszczyca

Postprzez Moderator » Poniedziałek, 16 Lut 2009, 23:21

Zestaw podany powyżej jest zaproponowany przez lekarza. Nie da się w procentach określić skuteczności tej czy też innej terapii (jak zostało to przez Państwa nazwane). To jest propozycja, która zdecydowanie zadziała natomiast na ile do zależy od organizmu. Każdy z nas jest inny i każdy zareaguje na preparaty inaczej. U jednej osoby efekt będzie zauważalny już po miesiącu a i innej osoby dopiero po kilku miesiącach. Dużo zależy od ilości spożywanych produktów. Nie ma skutku ubocznego. To akurat jest potwierdzone przez firmę. Badania są przeprowadzane co do efektywności preparatów i ich wchłanialności. Polecam uwadze broszurę "Doświadczenia lekarzy w stosowaniu preparatów Vision".
Moderator
 
Posty: 174
Rejestracja: Sobota, 24 Maj 2008, 20:04


Wróć do Konsultacje z lekarzem

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


cron