konsultacja z lekarzem

Fachowe porady dotyczące stosowania preparatów Vision. Przykłady doboru odpowiednich preparatów.

Moderatorzy: Moderator, ModeratorPawel

Regulamin forum
Na tym forum nie wolno umieszczać treści nie związanych z tym forum. Treści pornograficzne oraz niecenzuralne będą zgłaszane najbliższej jednostce prokuratury.

Na forum obowiązuje zakaz umieszczania linków do stron internetowych oraz numerów telefonów. Użytkownicy mogą kontaktować się ze sobą wyłącznie emailowo.

bezpłodność męska

Postprzez 1sk1 » Niedziela, 7 Cze 2009, 19:27

Dzień Dobry
Które preparaty polepszą moją dysfunkcję (hypogonadyzm hypogonadotropowy) tj. zwiększą produkcję plemników, ustabilizują poziom terstosteronu i pozwolą mi być tatą. Akyualnie przyjmuję lek nebido. Wcześniej przyjmowałem pregnyl, puregon, nolvadex.
Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedź.
1sk1
 
Posty: 1
Rejestracja: Niedziela, 7 Cze 2009, 19:07

Re: konsultacja z lekarzem

Postprzez brunette1 » Poniedziałek, 8 Cze 2009, 18:05

Już po miesiącu zobaczy Pani różnicę.

Witam, niestety po półtoramiesięcznej kuracji moje dziecko dostało ogromnych duszności, prawdopodobnie skutkiem marszu alergicznego. Córka spędziła w szpitalu 7 dni przyjmując silne leki sterydowe. Diagnoza lekarska: zapalenie spastyczne oskrzeli (wszak infekcji nie stwierdzono w organizmie, stąd podejrzenie przyczyny w alergii). Jestem zawiedziona brakiem działania preparatów Vision. Nie dość, że moje dziecko otrzymało baterię leków by wyciągnąć ją z duszności, to i tak kończymy na dalszym podawaniu Zyrtecu...
brunette1
 
Posty: 6
Rejestracja: Sobota, 18 Kwi 2009, 19:37

Re: konsultacja z lekarzem

Postprzez Visionerka » Wtorek, 9 Cze 2009, 09:09

Póltora miesiąca to zdecydowanie za mało by zobaczyć różnicę!!! Preparaty Vision to środki wspomagające i odżywiające organizm a nie lekarstwa. Nie wiem, dlaczego tak wiele ludzi myli je z lekarstwami !!! Preparaty Vision są bardzo skuteczne i tu się z Panią nie zgodzę ! Ale trzeba je stosować przynajmniej pół roku w podwójnych dawkach a nie tylko po jednej kapsułce dziennie. Poza tym działanie tych preparatów jest zupełnie inne od lekarstw. Nie zobaczycie tak szybko różnicy jak po zastosowaniu lekarstw, natomiast róznica będzie trwała, bo organizm wraca do normalnego funkcjonowania już na zawsze a nie tylko na chwilę ! Preparaty Vision są zarezerwowane wyłącznie dla ludzi, którzy chcą na stałe poprawić swoje zdrowie, są cierpliwi i odpowiedzialni za siebie, za stan swojego zdrowia. Preparatów nie powinni stosować ludzie, którzy myślą, że to lekarstwa. Preparatów nie powinni stoswać lekarze i farmaceuci, bo ich wyuczona wiedza na studiach nie wybiega aż tak daleko - nie są w stanie zobaczyć siły jaką niesie za sobą ten system ochrony zdrowia.

Zwracam się do Pani. Jeśli chce Pani zobaczyć różnicę, to powinna Pani stosować preparaty przynajmniej przez pół roku w podwójnych lub nawet potrójnych dawkach dziennych.

Pozdrawiam zawiedzioną - mało cierpliwą!
Visionerka
 

Re: konsultacja z lekarzem

Postprzez brunette1 » Wtorek, 9 Cze 2009, 09:25

Dziękuję za odpowiedź :). Cierpliwości nadal we mnie jeszcze trochę jest - nie zaprzestałam podawania córce preparatów. Szczególnie teraz, gdy została potraktowana tak silnymi lekami muszę podawać detox, by jak najszybciej organizm "wywalił" to świństwo z siebie. Z tym, że nie bardzo mogę zgodzić się, że dziecko mające 19 miesięcy powinno przyjmować dwie-trzy kapsułki detoxu dziennie. To bardzo silny preparat. A skoro u dorosłego, "zanieczyszczonego" człowieka poprawa nieraz trwa jedyne kilka miesięcy, to ile potrzebuje takie małe ciałko? Pół roku?

Również pozdrawiam tych podnoszących na duchu :)
brunette1
 
Posty: 6
Rejestracja: Sobota, 18 Kwi 2009, 19:37

Re: konsultacja z lekarzem

Postprzez Arletta » Niedziela, 14 Cze 2009, 23:57

Witam ja mam pytanie. Co Pani podaje i w jakich dawkach dziecku, które ma alergię. Bo może się poprostu okazać, że zażywa nieodpowiednie preparaty lub w małych dawkach.
Każdy organizm jest różny i może warto jakiś preparat zamienić innym.
Co do detoxu to się z zgadzam, że tak maleńkiemu dziecku nie powinno się podawać dużych dawek. Są jednak poważne przypadki, zdiagnozowane komórki rakowe, które właśnie trzeba zwalczać dużymi dawkami właśnie detoxu.
Arletta
 

Re: konsultacja z lekarzem

Postprzez brunette1 » Poniedziałek, 15 Cze 2009, 15:16

Przypadek i dawki opisałam już pisząc w wątku "detox dla półtorarocznego dziecka'. Podaję detox doodbytniczo 1 kapsułkę dziennie oraz lifepak junior+ przez pierwszy miesiąc 2 razy dziennie, teraz zmniejszyłam na 1 raz dziennie. Dziś odebrałam wyniki morfologii. Hemoglobina na poziomie 11,3. Szczerze mówiąc, spodziewałam się lepszych wyników, szczególnie, że na forum sugerowano mi podawanie juniora w dawce 0,5 tabletki dziennie - ja ją natomiast zwiększyłam czterokrotnie... Paxu, ani antioxu nie podaję, bo nie mam jak... Tak małe dziecko nie przełknie kapsułek, a po rozpuszczeniu to jest po prostu niezjadliwe. Próbowałam tak podawać seniora by uzupełnić florę bakteryjną w jelitach. Skończyło się na wymiotach i plamach na ubraniach nie do usunięcia. Pozdrawiam
brunette1
 
Posty: 6
Rejestracja: Sobota, 18 Kwi 2009, 19:37

sm

Postprzez romek » Wtorek, 16 Cze 2009, 18:59

Mam 20 lat stwierdzono u mnie SM....jakie preparaty powinienem stosować i czy w ogóle sa jakies by spowolnić chorobę ?Proszę o radę.Dziekuję.
romek
 

leczenie tarczycy choroba Gravesa Basedova

Postprzez Dorota » Poniedziałek, 20 Lip 2009, 22:57

Witam,
Mam nadczynność tarczycy i chorobę Gravesa Basedova. Czy sa dla mnie jakieś leki z serii Vision. Mam skierowanie do poradnii radioizotopowej, ale boję sie czy to jedyne wyjście w leczeniu tej choroby.
Pozdrawiam
Dorota
Dorota
 

Re: leczenie tarczycy choroba Gravesa Basedova

Postprzez HK » Sobota, 15 Sie 2009, 22:01

preparaty Vision są pomocne w każdej dolegliwości, one regulują funkcję całego organizmu i choroby zaczynają się cofać, na początek polecam Antiox i Nutrimax
HK
 

Mam pytanie

Postprzez jolisia2 » Czwartek, 20 Sie 2009, 12:04

Witam Państwa-biorę od miesiąca detox i chciałabym dodatkowo dołączyć do tego jakiś inny suplement,tylko nie wiem który,ponieważ mam niskie ciśnienie,a kilka suplementów obniża ciśnienie niestety,więc mogłabym sobie zaszkodzić.Moim problemem jest właśnie osłabienie fizyczne,kłopoty ze spaniem,bóle brzucha tj,żołądka oraz niestety trądzik,który mam na twarzy,dekolcie i całych plecach.Ze względu że mam niskie ciśnienie chodzę wiecznie śpiąca.Proszę o poradę.Z góry serdecznie dziękuje i czekam.
jolisia2
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Konsultacje z lekarzem

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość


cron